دانشكده خبر ایرنا در مشهد نقش مهمی در آموزش افراد متعهد عرصه اطلاع رسانی دارد
نوشته شده توسط : chudae

آیت الله 'لطف الله صافی گلپایگانی' عصر چهارشنبه در دیدار با رییس ، اعضای هیات علمی، پرسنل و دانشجویان دانشكده خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی مشهد با اشاره به نقش مهم تعهد و ارزشمداری در انعكاس اخبار و اطلاع رسانی خواستار توجه اساسی دست اندركاران ذیربط به این امر شد.

به گزارش ایرنا وی ادامه داد: هر اندازه در آموزش فعالان رسانه ای به این مساله بیشتر توجه شود، توانمندی این افراد با اتكاء به ارزشها و معارف اسلامی در عرصه های اطلاع رسانی و فعالیت در رسانه های ارتباط جمعی بیشتر افزایش می یابد

ین مرجع عظام تقلید گفت: در جوار اهمیت تعهد به ارزشهای اسلامی ، باید فعالان عرصه رسانه آگاه و متعهد به كار و خدمت خود باشند و برای اطلاع رسانی صحیح به مردم احساس مسوولیت كنند.

او گفت: لذا دست اندركاران آموزش دانشكده خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی مشهد باید ضمن شناخت وظیفه و رسالت خطیر خود در تربیت و آموزش افراد متعهد در عرصه رسانه ، در این ارتباط از هیچ تلاش موثری دریغ نكنند.

وی اظهارداشت: بصیرت دینی در كنار استعداد و توانمندی از ضرورت های فعالان رسانه ای است.

او گفت: اطلاع رسانی شفاف و بهینه و صحیح در آگاهی بخشی اقشار مختلف جامعه بسیار دارای اهمیت است و باید با اطلاع رسانی صحیح مردم را در جریان اخبار و گزارشهای نقاط مختلف كشور و جهان قرار داد.

این مرجع عظام تقلید اظهارداشت : رسانه های ارتباط جمعی باید به نوبه خود با فرهنگ سازی موثر و صحیح سطح آگاهی های عمومی مردم در خصوص مسائل مذهبی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را افزایش دهند.

آیت الله صافی گلپایگانی گفت: هر اندازه رسانه های ارتباط جمعی در كنار تعهد به ارزشهای اسلامی و كار و مسوولیت خطیر خود به این مسائل توجه بیشتر داشته باشند، برای كشور ، جهان اسلام و مسلمین تاثیر گذار تر خواهند بود.

وی گفت: مردم با اطلاع رسانی صحیح در جریان اخبار و مسائل بخشهای مختلف جامعه و جهان قرار می گیرند و هر اندازه این اطلاع رسانی دقیق و شفاف تر باشد، تاثیر گذاریش در مردم بیشتر است.

وی همچنین بر ترویج فرهنگ و معارف اسلامی و انقلابی و تعمیق هویت و باورهای دینی مردم و جامعه تاكید كرد. ك/2

7490/659





:: برچسب‌ها: جغرافیایی برچسب , هاوایی ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: